  • 1. Data: 2003-03-03 09:33:10
    Temat: podatek od nieruchomości
    Od: "Andrzej Matławski" <a...@p...com.pl>

    Wynajmując od Urzędu Gminy mieszkanie w ich nieruchomości (część budynku, w
    pozostałej jest Ośrodek Zdrowia), dostałem w tym roku po raz pierwszy
    wezwanie do zapłaty podatku od nieruchomości. Podają podstawę: Dz.U. 2002
    Nr9, poz 84 i Dz.U.2002, Nr 200, Poz. 1683; patrzyłem tam ale nie bardzo
    mogę się przypasować. Czyżby dodatkowe obciążenie najemców?? Czy coś się
    zmieniło ostatnio w tych sprawach?. Wdzięczny byłbym za opinie jeżeli ktoś
    się ewentualnie natknął na ten problem.
    Pozdrowienia,
    Andrzej