  • 1. Data: 2012-06-27 14:38:42
    Temat: podatek od sprzedazy nieruchomosci
    Od: Agnieszka <u...@g...com>

    czy jesli sprzedałam mieszkanie przed upływem 5 lat, aby uniknąć zapłaty podatku moge
    te pieniądze przeznaczyć na spłate wczesniej zaciągnietego kredytu hipotecznego na
    inna nieruchomosc (mieszkanie), lub czy moge kupić działke budowlaną na terenie
    innego wojewodztwa? np w górach lub nad morzem?

  • 2. Data: 2012-08-08 14:52:40
    Temat: Re: podatek od sprzedazy nieruchomosci
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Wydaje mi sie ze mozesz kupic, w innym wojewodztwie.... Podobno mozna nawet
    wynajmowac ;-). Najlepiej wystapic do US o opinie, zeby miec czarno na
    bialym ;-)