  • 1. Data: 2012-06-27 17:38:22
    Temat: Zawieszona działalność - co można, a czego nie?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Zawiesiłem działalność - lepiej mi będzie na zasiłku :->
    Teraz pytania: co można, a czego nie, będąc zawieszonym? O ile wiem
    można zaliczać w koszty wydatki związane z zabezpieczeniem źródła
    przychodów. Czy w związku z tym można wrzucić w koszty naprawę środka
    trwałego (np. samochodu :->)? Czy można wyprzedawać składniki majątku
    (środki trwałe i wyposażenie, także to nie ujęte w ewidencjach np. ze
    względu na niską wartość)?

    Maciek

  • 2. Data: 2012-06-27 18:00:07
    Temat: Re: Zawieszona działalność - co można, a czego nie?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-27 17:38, Maciek pisze:
> [...]
    > trwałego (np. samochodu :->)? Czy można wyprzedawać składniki majątku
    > (środki trwałe i wyposażenie, także to nie ujęte w ewidencjach np. ze
    I jeszcze jedna sprawa: czy przy zawieszonej działalności można czerpać
    korzyści ze sprzedaży praw autorskich od stworzonego przez siebie
    oprogramowania (załóżmy, że oprogramowanie stworzone po zawieszeniu
    działalności, a sprzedaż bardzo nieregularna). Wcześniej prowadzona
    działalność była związana z oprogramowaniem (przynajmniej według GUS :->).

    Maciek

  • 3. Data: 2012-06-27 18:42:03
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-06-27 18:00, Maciek wrote:
> [...]
    > działalności, a sprzedaż bardzo nieregularna). Wcześniej prowadzona
    > działalność była związana z oprogramowaniem (przynajmniej według GUS :->).

    Chyba nie poleci ...

    Flejmów na temat zaliczania przychodów z MPA do przychodów z DG było już
    trochę i to - o ile mnie pamięć nie myli --całkiem niedawno.

    Piotrek

  • 4. Data: 2012-06-27 19:11:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-27 18:42, Piotrek pisze:
    > Chyba nie poleci ...
    > Flejmów na temat zaliczania przychodów z MPA do przychodów z DG było już
    > trochę i to - o ile mnie pamięć nie myli --całkiem niedawno.
    Ja nie liczę na flame'a, tylko raczej na jakieś podsumowanie i obranie
    wreszcie jednej słusznej linii ;-)

    Maciek

  • 5. Data: 2012-06-27 20:13:59
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-06-27 19:11, Maciek wrote:
    > Ja nie liczę na flame'a, tylko raczej na jakieś podsumowanie i obranie
    > wreszcie jednej słusznej linii ;-)

    Podsumowanie to było mniej więcej takie, że każdy się bawi za własne
    pieniądze. Tak więc dobrze Ci radzę rób jak chcesz ;-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2012-06-27 20:54:44
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-27 20:13, Piotrek pisze:
    > Podsumowanie to było mniej więcej takie, że każdy się bawi za własne
    > pieniądze. Tak więc dobrze Ci radzę rób jak chcesz ;-)
    Ty uważaj z tymi poradami ;-)

    Maciek