  • 1. Data: 2004-01-10 13:14:51
    Temat: podatek spdkowy pomoc
    Od: "himis" <h...@w...pl>

    witam
    Gdzie mogę znaleźć aktualne informacje na temat podatku spadkowego, jakieś
    porady... może coś w internecie. Kogo prosić o pomoc.
    Dzięki Darek

  • 2. Data: 2004-01-10 13:35:03
    Temat: Re: podatek spdkowy pomoc
    Od: sonia <a...@t...pl>

    Witam. Może strona www.podatki.hoga.pl Ci pomoże.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-01-22 15:08:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Jan 2004, himis wrote:

    >+ witam
    >+ Gdzie mogę znaleźć aktualne informacje na temat podatku spadkowego, jakieś
    >+ porady... może coś w internecie. Kogo prosić o pomoc.

    Hm... siebie ? ;)
    - zapodać o co chodzi, bo *całego* prawa spadkowego grupowicze
    nie wyłożą.
    - zastanowić się czy rzeczywiście ma być *aż porada* (zastanowiwszy
    się najpierw o co z tą "poradą" chodzi...)
    - przejrzeć groups.google.pl -> zaawansowane i grupy *.prawo*
    jako że na .prawo też może coś interesującego się znaleźć
    - przeczytać stosowny rozdział K.C. (artykuły tak coś w okolicy
    tysiąca), ew. Ordynacji (tu numery artkułów coś koło setki).
    - wrócić do p. 1 i po sprecyzowaniu zapodać na grupę :)

    pozdrowienia, Gotfryd, nie adwokat
    (CC do autora który pewnie już adwokatów wynajął :))