  • 1. Data: 2002-09-02 08:19:48
    Temat: podatki-nieletni-izzykonto ?
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam wszystkich.
    Chce mojemu synowi zalozyc konto w banku internetowym. Chlopak 13 lat. Mam
    pytanie, jak wplywy na to konta sa opodatkowane?
    Rozumiem, ze bank automatycznie, jak na doroslym koncie bedzie odliczal podatek
    od odsetek i przesylal, do ...gdzies tam.

    Ale czy w zwiazku z tym, moj syn nie zaistnieje przypadkiem jako platnik
    podatkow i jakiegos pita na te odsetki nie bede musial wypelniac za niego?
    Podatki od odsetek dopiero weszly w tym roku, i nie wiem jeszcze, jak
    technicznie to sie odbywa.Prosze o odpowiedz, zebym widzial, czy przypadkiem
    zamiast ulatwienia, nie sciagne sobie na glowe kolejnego pita?

    Pozdrawiam
    Krzysztof