  • 1. Data: 2003-01-13 18:07:29
    Temat: pół etatu
    Od: "AdamF" <a...@p...wp.pl>

    Chcę zatrudnić pracownika na pół etatu. Gdzie znaleźć info nt. naliczania
    składek ZUS i podatków dla w/w pracownika? Szukałem w Inforze i ZUS-ie , ale
    nic nie znalazłem. Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2003-01-13 18:17:25
    Temat: Re: pół etatu
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    AdamF <a...@p...wp.pl> wrote:
> [...]
    ,
    > ale nic nie znalazłem. Z góry dzięki za pomoc.

    Nie ma "specjalnych" sposobów rozliczania dla półetatowców.Rozliczasz
    praktycznie jak na całym,ale operujesz (z założenia) mniejszymi kwotami

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet