  • 1. Data: 2004-04-01 10:37:14
    Temat: pomóżcie mi policzyć... (pilne)
    Od: "agagoc" <a...@N...wp.pl>

    netto od 2500 (umowa zlecenie + ZUS) krok po kroku.
    Jakie informacje są jeszcze potrzebne, żeby to policzyć?

    pozdrawiam,
    agagoc

  • 2. Data: 2004-04-01 10:48:36
    Temat: Re: pomóżcie mi policzyć... (pilne)
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "agagoc" <a...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    > netto od 2500 (umowa zlecenie + ZUS) krok po kroku.
    > Jakie informacje są jeszcze potrzebne, żeby to policzyć?

    Najważniejsza brakująca informacja, to co chcesz policzyć.

    Pzdr,
    BaLab

  • 3. Data: 2004-04-01 10:49:30
    Od: "agagoc" <a...@N...wp.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "agagoc" <a...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    przecież napisałam wynagrodzenie
    netto od 2500 zł. brutto (umowa zlecenie + ZUS)
    pozdrawiam,
    agagoc

  • 4. Data: 2004-04-01 12:06:59
    Od: "dana" <d...@w...pl>

    netto od 2500 zł. brutto (umowa zlecenie + ZUS)

    bez wypadkowego i chorobowego 1764,79

    dana