  • 1. Data: 2004-10-10 12:35:30
    Temat: powyżej jakiej kwoty zakup jest środkiem trwalym?
    Od: Tomasz Marcin Hippe <t...@c...com.pl>

  • 2. Data: 2004-10-10 13:20:26
    Od: "Virus" <r...@i...pl>

  • 3. Data: 2004-10-10 13:26:47
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 4. Data: 2004-10-10 14:21:30
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > zdaje mi sie ze 3500

    Tak po prostu, bez żadnych dodatkowych warunków?
    Hę?
    I to nie chodzi tylko o to, czy netto, czy brutto.
    T.

  • 5. Data: 2004-10-10 14:24:58
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    Nie sluchaj virusa, ani SDD - moga wprowadzic Cie na mine.
    Przejrzyj archiwum.
    T.

  • 6. Data: 2004-10-10 21:42:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 Oct 2004, Tomasz Marcin Hippe wrote:
    [...pusto...]

    "JEST", "MOŻE BYĆ" czy "MUSI BYĆ" ?
    Bo ja mam ST który NIE MUSI BYĆ ST. Ale jest bo chciałem :)
    Kwotę "musi" ci podali (netto czy brutto zależy od tego czy
    rozliczasz VAT oczywiście). Kwoty dolnej "może" AFAIK nie ma.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 7. Data: 2004-10-11 07:49:48
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    srodek trwaly to cos co uzywasz dluzej niz rok, nie decyduje tu jego
    wartosc - poczytaj ustawe.
    Wartosc mówi tylko o tym, czy mozesz jednorazowo wrzucic w koszty czy
    amortyzowac rozbijajac koszty na miesiace. Tu rzeczywiscie granica jest 3500
    netto dla vat, brutto dla nie vatowców.
    P.