  • 1. Data: 2004-10-10 13:26:08
    Temat: umowa a zlecenie
    Od: "Virus" <r...@i...pl>

    czym sie rozni dokladnie umowa o prace, a praca na zlecenie??

    Robert Wierucki
    Hotel Europa****
    Starachowice
    tel. /41/ 2767800
    fax. /41/ 276801
    www.europa.sse.pl

  • 2. Data: 2004-10-10 20:53:27
    Temat: Re: umowa a zlecenie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 10 Oct 2004 15:26:08 +0200, "Virus" <r...@i...pl>
    wrote:

    >czym sie rozni dokladnie umowa o prace, a praca na zlecenie??
    poczytaj kodeks pracy (umowa o prace) i kodeks cywilny
    (umowa-zlecenia)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2004-10-11 12:52:54
    Od: "TomiLee" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Virus" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > czym sie rozni dokladnie umowa o prace, a praca na zlecenie??

    Tak BARDZO ogolnie to tym, ze przy umowie zlecenia jest mnie roboty
    papierkowej. Nie musisz wtedy prowadzic kartoteki pracownika. Natomiast
    jezeli chodzi o skladki do ZUS i U.S. to niczym sie nie roznia.

    TomiLee

  • 4. Data: 2004-10-11 13:39:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Oct 2004, TomiLee wrote:

> [...]
    >+
    >+ Tak BARDZO ogolnie to tym, ze przy umowie zlecenia jest mnie roboty

    No jeszcze skutkami "cywilnymi" umowy (odprawa przy
    pracy, ulopy,...)
    A niezależnie - "właściwościami" które tak naprawdę
    powinny decydować o tym co to za umowa. Czyli podległością
    służbową i harmonogramem czasu na początek !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-10-11 15:56:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 11 Oct 2004 14:52:54 +0200, "TomiLee" <t...@o...pl>
    wrote:

    >jezeli chodzi o skladki do ZUS i U.S. to niczym sie nie roznia.
    W szczegolnych przypadkach nie masz racji co do ZUS.
    A co do US to juz w ogole nie masz racji (inne KUP) :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 6. Data: 2004-10-11 17:46:57
    Od: "Virus" <r...@i...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > W szczegolnych przypadkach nie masz racji co do ZUS.
    > A co do US to juz w ogole nie masz racji (inne KUP) :)

> [...]

    dzieki tym co chcieli mi pomoc

  • 7. Data: 2004-10-11 21:14:44
    Od: "TomiLee" <t...@o...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > W szczegolnych przypadkach nie masz racji co do ZUS.
    > A co do US to juz w ogole nie masz racji (inne KUP) :)

    Dlatego pisalem... BARDZO ogolnie. ;)

    Pozdrawiam. TomiLee