  • 1. Data: 2002-01-03 16:23:49
    Temat: problem z rocznym rozliczeniem...
    Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl>

    wszystko wskazuje na to ze nie dostane rocznego rozliczenia od jednej z firm
    z ktorymi wspolpracowalam w ub. roku.

    Jak to zrobic ze skarbowka? Co im powiedziec jak faktycznie nie dostane? Nie
    chce aby USk myslal ze ukrywam przychody albo co...

    dzieki
    anyia

  • 2. Data: 2002-01-04 08:10:08
    Temat: Re: problem z rocznym rozliczeniem...
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    Anyia napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    Nie
    >chce aby USk myslal ze ukrywam przychody albo co...

    ale ta firma ma chyba obowiązek przedstawić Ci roczne rozliczenie

    Magdip

  • 3. Data: 2002-01-04 08:51:18
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Anyia napisał(a):

    > wszystko wskazuje na to ze nie dostane rocznego rozliczenia od jednej z firm
    > z ktorymi wspolpracowalam w ub. roku.
    Dlaczego nie? Firmy już nie ma?

    > Jak to zrobic ze skarbowka? Co im powiedziec jak faktycznie nie dostane? Nie
    > chce aby US myslal ze ukrywam przychody albo co...
    Możesz po prostu zgłosic że płatnik nie wywiązuje sie ze swoich
    obowiązków.
    Ewentualnie spytać co zrobić jeżeli nie znasz faktycznych zaliczek
    zapłaconych przez płatnika i przez to nie możesz sama się rozliczyć.
    Taka informacja powinna wystarczyć żeby US zwrócił na płatnika uwagę.
    W końcu są do zarobienia przez skarb państwa pieniążki przy niewielkim
    nakładzie pracy! :-) A ty będziesz kryta.
    Zleceniodawca ma obowiązek dostarczyć ci roczne rozliczenie tak samo
    jak płacic podatki. Za niewywiązywanie się z tego obowiązku może
    zostać odpowiednio ukarany.
    Warto tez zawiadomić o tym zgłoszeniu zleceniodawcę. Może go to
    zmotywuje. Oczywiście jeżeli nie masz zamiaru nic juz dla nich robić
    (po takim numerze niczego ci juz nie zlecą).

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-01-04 10:35:24
    Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...
    > Dlaczego nie? Firmy już nie ma?

    cos w tym rodzaju, i nikt raczej sie nie przejmie zalatwieniem sprawy do
    konca, a ja bym chciala sie w tym roku rozliczyc jak najwczesniej.....

    > Możesz po prostu zgłosic że płatnik nie wywiązuje sie ze swoich
    > obowiązków.

    Chyba to zrobie.....

    > Ewentualnie spytać co zrobić jeżeli nie znasz faktycznych zaliczek
    > zapłaconych przez płatnika i przez to nie możesz sama się rozliczyć.

    he he he nie wiem czy w ogole za 2001 odprowadzili jakiekolwiek... i Co
    wtedy? Mam je sama doplacic w rocznym zeznaniu?
    Bo nie mam tez miesiecznych potwierdzen ze poszedl zus ani nic takiego....
    :-(

> [...]
    > Zleceniodawca ma obowiązek dostarczyć ci roczne rozliczenie tak samo
    > jak płacic podatki. Za niewywiązywanie się z tego obowiązku może

    Tjaaaaa, ma obowiazek placic podatki i zus.... wszyscy tam o tym wiedzieli i
    co z tego?...

    > Warto tez zawiadomić o tym zgłoszeniu zleceniodawcę. Może go to
    > zmotywuje. Oczywiście jeżeli nie masz zamiaru nic juz dla nich robić
    > (po takim numerze niczego ci juz nie zlecą).

    to juz nie ma znaczenia, nie pracuje z nimi.

    dziekuje Ci BARDZO

    anyia

  • 5. Data: 2002-01-04 12:01:01
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Anyia" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > cos w tym rodzaju, i nikt raczej sie nie przejmie zalatwieniem sprawy do
    > konca, a ja bym chciala sie w tym roku rozliczyc jak najwczesniej.....

    Platnik ma jeszcze czas do wyslania tak rozliczenia rocznego do US,
    jak i wydania jego kopii podatnikowi.
    Wiec na razie sie nie niewywiazuje.

    Inna sprawa, to pytanie, czy zaplacil podatek na pit.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-01-04 12:03:57
    Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a145gf$rno$...@i...cyf-kr.edu.pl...
    > Platnik ma jeszcze czas do wyslania tak rozliczenia rocznego do US,
    > jak i wydania jego kopii podatnikowi.
    > Wiec na razie sie nie niewywiazuje.

    tak, to wiem.

    > Inna sprawa, to pytanie, czy zaplacil podatek na pit.

    A jak nie? Bo raczej nie.

    > Boguslaw

    dzieki
    anyia