  • 1. Data: 2007-02-28 10:14:07
    Temat: próg ZUS (po nasyceniu Fund. Zdrowia)
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    Witam,

    Zebrałam już wszystkie PITy od pracodawców (w 2006 r. pracowałam w kilku
    miejscach na umowę o pracę + DG- zasady ogólne) i po wklepaniu do programu do
    rozliczenia okazało się, że przekroczyłam próg ZUSowski. NIe skontrolowałam
    tego wcześniej i pracodawcy normalnie naliczali składki na ubezp. zdrowotne
    przez cały rok. Czy to już przepadło i mogę sobie odliczyć jedynie 7,75%
    zapłaconego zdrowotnego, czy to nadpłacone powyżej progu również mogę
    "odebrać"?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2007-02-28 17:21:03
    Temat: Re: próg ZUS (po nasyceniu Fund. Zdrowia)
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Vei <g...@g...pl> w

    > Zebrałam już wszystkie PITy od pracodawców (w 2006 r. pracowałam w kilku
    > miejscach na umowę o pracę + DG- zasady ogólne) i po wklepaniu do programu do
    > rozliczenia okazało się, że przekroczyłam próg ZUSowski.

    Ten z tematu, czyli tzw. Ubezpieczenie Zdrowotne? A to jest jakiś próg?

    > NIe skontrolowałam
    > tego wcześniej i pracodawcy normalnie naliczali składki na ubezp. zdrowotne
    > przez cały rok.

    I prawidłowo

    > Czy to już przepadło i mogę sobie odliczyć jedynie 7,75%
    > zapłaconego zdrowotnego, czy to nadpłacone powyżej progu również mogę
    > "odebrać"?

    Zawsze możesz próbować "odebrać", prośbą, groźbą...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2007-03-01 09:17:52
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    > Vei <g...@g...pl> w

    > Ten z tematu, czyli tzw. Ubezpieczenie Zdrowotne? A to jest jakiś próg?

    Oczywiście namieszałam strasznie i chodziło nie o żadne zdrowotne, ale o
    emerytalno - rentowe. W 2006 próg wynosil 73560 zł.