  • 1. Data: 2004-10-11 13:38:48
    Temat: program FK do biura rachunkowego (REWIZOR???)
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Witam,

    tym razem prosiłbym o podpowiedź lekko OT:
    jaki kupić program do ksiąg rachunkowych do biura rachunkowego?

    Do tej pory używaliśmy starej FK Symfonii - ale nadszedł czas na
    aktualizację bądź całkowitą zmianę programu.
    Problem oczywiście rozbija się o koszty: symfonia nie jest tanim programem
    :-(
    wersja biuro rachunkowe - nielimitowana ilość firm: 2490 netto + 980 za
    każde dodatkowe stanowisko - nie posiada żadnych wbudowanych modułów (ani
    ŚT, ani Kadry-Płace)

    Dostałem dzisiaj ulotkę REWIZOR GT (na rynku jako nowy program od 2-giej
    połowy października..)
    - dowolna ilość stanowisk (!)
    - cena 1150 netto (!!!)
    - automatyczne wyliczanie vat-7
    - obsługa dowolnej liczby podmiotów (!) + archiwizacja wszystkich podmiotów
    jednocześnie (!)
    - moduł środki trwałe - wbudowany
    Plusów, jakimi się chwalą jest naprawdę bardzo dużo i oferta wygląda bardzo
    zachęcająco.

    Ale pytanko: czy ktoś używa poprzedniej wersji REWIZORA dla Windows i co
    może mi na temat tego programu powiedzieć,
    bądź
    jaki inny program do FK możecie z przekonaniem mi polecić?
    :-)

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 2. Data: 2004-10-11 13:47:52
    Temat: Re: program FK do biura rachunkowego (REWIZOR???)
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Łukasz Kaliński napisał:

    > jaki inny program do FK możecie z przekonaniem mi polecić?
    > :-)

    Poważnie zastanawiam się na CDN Optima ( www.cdn.com.pl )
    Ale ma dośc duże wymagania sprzętowe.

    Pracuje do 2002 min. w CDN Klasyka (to pod dos) i jestem z niego bardzo
    zadowolona. W tej chwili testuję Optimę ktora ma zaimplementowane podbne
    rozwiązania jeżeli chodzi o technike dokonywania zapisów, za ot ma
    wiecej mozliwości (m.in. wielopoziomowa analityke - klasyka ma tylko
    jeden poziom plus system raportowania od bied pozwalający uporać się z
    brakiem podpoziomów).
    Niestety, pakiet promocyjny dla biura nie obejmuje EŚT - to osobno
    płatny moduł.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-10-11 13:58:56
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    > Poważnie zastanawiam się na CDN Optima ( www.cdn.com.pl )
    > Ale ma dośc duże wymagania sprzętowe.

    hmm....

    dodatkową kwestią jest cena CDN:
    1895+1195 za kolejne stanowisko
    u mnie program + 1 stanowisko = 3090

    do symfonii: 2490+980 = 3470

    różnica nieistotna, a symfonię znamy i pracujemy na niej od 2 lat - znamy
    plusy i minusy a i aktualizacja (mimo że skok wersji będzie duży) będzie
    dużo tańsza.
    :-/

    tak jak napisałem - mocno zaskoczył mnie REWIZOR GT - cenowo (!) i
    *wyposażeniowo* - zastanawiam się jednak czy taka cena (30% symfonii/optimy)
    nie będzie odbijała się na bieżącej funkcjonalności...

    w każdym razie dziękuję Maddy za sugestię,
    do końca roku jeszcze 3 *zamknięcia* więc trochę czasu mam na myślenie...
    ;-)

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 4. Data: 2004-10-11 20:15:00
    Od: "Aszanti" <a...@t...pl>

    Samego rewizora nie znam, ale mialam watpliwa "przyjemnosc" obcowac z
    Rachmistrzem. Czyli KPiR tego samego producenta. Program ok, ale tak
    sypiacego sie badziewia to jeszcze nie mialam do tej pory. Dlatego tez nad
    Insertem bym sie mocno zastanowila.