  • 1. Data: 2002-01-28 15:07:35
    Temat: program z licencją do pit 36,37; nip1,nip2,vatR -gdzie?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Szukam malego legalnego oprogramowania (dla firmy) do wypelniania dokumentow
    wymienionych w temacie. Gdzie mozna zakupic taki program?
    Potrzebne sa wylacznie formularze (wraz z potrzebnymi zalacznikami) wymienione
    w temacie. Nie jest potrzebny zaden wielki kombajn rachunkowy.
    Jesli ktos sie orientuje gdzie mozna nabyc taki program to bardzo prosze o
    informacje z podaniem ceny (programu z potrzebnymi formularzami wraz z
    licencja) oraz warunkow licencji.
    ps. dzwonilem do biur handlowych IPS,ale nie udalo mi sie dodzwonic.

    Wielkie Dzieki.

  • 2. Data: 2002-01-28 17:52:35
    Od: "jotka" <j...@w...pl>

> [...]
    > licencja) oraz warunkow licencji.
    > ps. dzwonilem do biur handlowych IPS,ale nie udalo mi sie dodzwonic.

    Cześć !
    Korzystam od 3 lat. www.delta.alti.pl
    Pozdrawiam. Jotka.

  • 3. Data: 2002-01-28 19:29:57
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

    Witam.

    Napisał Pan:

    > ps. dzwonilem do biur handlowych IPS,ale nie udalo mi sie dodzwonic.

    Czy nikt nie odbierał w obu biurach - w Bydgoszczy i w Siedlcach?
    Czy ciągle telefony były zajęte ?

    Proszę o odpowiedź

    Marcin Konopka

  • 4. Data: 2002-01-29 18:52:02
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy nikt nie odbierał w obu biurach - w Bydgoszczy i w Siedlcach?

    Nie odbieral raczej, bo byl normalny sygnal. *nie zajete