  • 1. Data: 2005-02-07 18:33:47
    Temat: prośba o poradę (jak będzie wyglądać amortyzacja)
    Od: "Maciek" <m...@u...spamstop.kax.pl>

    Witajcie,

    Jeśli ktoś mógłby udzielić mnie takiej porady : Noszę się z zamiarem zakupu
    laptopa na DG. Wiem,że 3500 netto to graniczna kwota dla wrzucenia w koszt i
    odliczenia VAT,a wszystko powyzej to amortyzacja. Poniżej 4000 netto nie
    widzę nic porządnego (szkoda pieniedzy - nie stać mnie na coś ,co będę
    musial niedlugo zmienic),a zatem mam pytanie :czy moglby ktos napisac,jak
    miesiecznie bedzsie ksztaltowac się sprawa amortyzacji laptopa wartosci
    ~3900-4100 netto ?

    Serdeczne dzięki !

  • 2. Data: 2005-02-07 22:46:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Feb 2005, Maciek wrote:

    > + Witajcie,
    > +
    > + Jeśli ktoś mógłby udzielić mnie takiej porady

    ...ja np. nie. Nie mam formalnych uprawnień.
    Ale mogę polecić przejrzenie wątków z ostatnich dni - to że jeszcze
    nie przejrzałeś to zwyczjne LENISTWO.
    Był opis idealnie opisujący amortyzację notebooka - 90% "atomowo".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)