  • 1. Data: 2002-04-18 20:30:15
    Temat: protokół kontroli skarbowej
    Od: "dio" <d...@p...onet.pl>

    otrzymałem dzisiaj protokół kontroli skarbowej do którego mam się ustosunkow
    ać w ciągu 21 dni.
    na końcu tegoż pisma jest adnotacja : załączniki pkt.1-kserokopie delegacji,
    pkt 2.-kserokopie czegoś tam itd ...
    jednak do mojego protokołu Panie z US tego nie dołączyły - czy jest to zgodn
    e z prawem?
    skąd mam wiedzieć jakie dokumenty tego protokołu są jego częscią w postaci z
    ałącznika skoro nie mam takich samych kserokopi?
    Proszę o odpowiedź!!

  • 2. Data: 2002-04-19 12:51:17
    Temat: Re: protokół kontroli skarbowej
    Od: "KS" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dio" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skąd mam wiedzieć jakie dokumenty tego protokołu są jego częscią w postaci
    > ałącznika skoro nie mam takich samych kserokopi?
    [KS]
    Są dwa rozwiązania.
    1. Wezwać pisemnie Panie z US do uzupełnienia protokołu o
    załączniki,
    2. Zgłosić się osobiście lub przez pełnomocnika do US i poprosić o
    udos-
    tępnienie akt sprawy w celu ich przeglądnięcia i zrobienia
    odpisów (kserokopii)
    KS&