  • 1. Data: 2003-04-30 05:37:12
    Temat: przelew do US
    Od: "Mikolaj" <z...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    jezeli musze zaplacic US roznice w skladkach (kurde!) to czy musze kopie
    przelewu wlozyc do koperty wraz z moim zeznaniem?

    pozdrawiam,

    m.

    p.s. jezeli to glupie pytanie, prosze oszczedzac mnie :)

  • 2. Data: 2003-04-30 06:22:56
    Temat: Re: przelew do US
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > jezeli musze zaplacic US roznice w skladkach (kurde!) to czy musze kopie
    > przelewu wlozyc do koperty wraz z moim zeznaniem?

    Mysle, ze nie musisz.
    Pisze to na tej podstawie, ze w ostatnich latach,
    jak skladalem pit-a rocznego w okienku, to zawsze mialem
    przy sobie dowod przelewu i zawsze chcialem go tez dolaczyc
    ale za kazdym razem pani w okienku mowila, zebym to sobie
    zabral, bo nie potrzeba.

    Poza tym zauwaz, ze PIT_a mozna zlozyc wczesniej,
    a z przelewm mozna poczekac to ostatniego dnia
    (choc jedna z kilku ksiegowych, ktore sie w moich oczach
    skompromitowaly, twierdzila, ze w ten sposob tworze
    sobie zaleglosc podatkowa ;-))

    Latet

  • 3. Data: 2003-04-30 07:32:30
    Od: e...@w...pl

    > Witam,
    >
    > jezeli musze zaplacic US roznice w skladkach (kurde!) to czy musze kopie
    > przelewu wlozyc do koperty wraz z moim zeznaniem?

    Z tego, co wiem, nie trzeba. Co roku muszę coś dopłacać i wysyłam PIT pocztą
    bez kopii przelewu. Jeszcze nigdy się nie czepiali.
    Ważnie jest, aby na przelewie podać szczegółowe dane, a szczególnie swój NIP i
    za jaki PIT.

    MySiek

  • 4. Data: 2003-04-30 11:37:48
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Mikolaj" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > jezeli musze zaplacic US roznice w skladkach (kurde!) to czy musze kopie
    > przelewu wlozyc do koperty wraz z moim zeznaniem?

    NIE, bo się zgubi.
    Jak pieniądze nie wpłyną na konto US, to z tym kwitem pójdziesz do swojego
    banku.
    Dla US ma on wartość papieru z którego jest zrobiony