  • 1. Data: 2003-02-06 17:55:49
    Temat: pytania o wymiar urlopu
    Od: "ewis" <e...@i...pl>

    Witajcie,

    Mam dwa pytania dotyczące urlopu. Chyba niezbyt trudne, więc plis pomóżcie.

    1. Chciałabym wziąć w marcu połowę tegorocznego urlopu. Czy jest to możliwe,
    czy tez mogę wziąć tylko 2/12 przysługujących dni?
    2. Ile dni urlopu przysługuje mi po 1,5 roku pracy (od 1.07.2001)?

    Pozdrawiam,
    kasia

  • 2. Data: 2003-02-06 23:03:28
    Temat: Re: pytania o wymiar urlopu
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od ewis -----###
    > 1. Chciałabym wziąć w marcu połowę tegorocznego urlopu. Czy jest to możliwe,
    > czy tez mogę wziąć tylko 2/12 przysługujących dni?

    jak Ci pracodawca udzieli, to możesz wziąć nawet cały...

    > 2. Ile dni urlopu przysługuje mi po 1,5 roku pracy (od 1.07.2001)?

    zależy od stażu...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 3. Data: 2003-02-07 18:28:05
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "ewis" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy tez mogę wziąć tylko 2/12 przysługujących dni?
    > 2. Ile dni urlopu przysługuje mi po 1,5 roku pracy (od 1.07.2001)?

    1. Z nowym rokiem przysługuje nowa ilośc dni urlopu, nigdzie nie jest
    powiedziane że należy go wybrać proporcjonalnie do przepracowanego okresu.
    2. Do urlopu wlicza się też szkołę: do 6 lat - 18 dni; od 6 do 10 - 20 dni;
    pow. 10 - 26