  • 1. Data: 2004-06-03 19:50:43
    Temat: pytanie techniczne (liniowy i progresywny)
    Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam>

    DG, KPiR, VAT, pracownik na stanie jest.

    jesli mam z jedna firma jednoczesnie umowe przystajaca do normalnej DG,
    a druga na zadzadzanie, to w jaki sposob rozliczac PIT?

    normalna dzialalnosc, z tej firmy i z innych zrodel to PIT5L, ale
    zarzadzanie z tego co wiem juz musi byc w normalnej skali podatkowej.

    Jak technicznie takie cus sie rozwiazuje? PIT5L za jedno a PIT5 za
    drugie? obie rzeczy wpisuje sie do KPiR? musze 2 ksiazki prowadzic?

    Z tego co wiem to zarzadzanie w pewnych przypadkach pod VAT podlega,
    wiec przynajmniej z tym nie ma problemu.

    --
    K.
    christianity is the most perverted system that ever shone on man -