  • 1. Data: 2003-09-09 06:57:13
    Temat: refaktura ZAIKS-u
    Od: "Magdalena" <m...@W...pl>

    Organizujemy koncert (sp. z o.o., VAT), w związku z tym będzie oplata do ZAIKS-u.
    Pojawił się jednak sponsor, któremu możemy refakturowac koszty koncertu. I jak
    teraz refakturować tę opłatę? Dzwoniłam do ZAIKS-u, to oni nie wystawiają
    żadnych faktur, to ja to mam zrefakturować jako kwotę nie wchodzącą do rejestru
    VAT, bo IMHO stawka zwolniona to nie jest, czy jakiś rachunek wystawić??

    Macie jakieś pomysły?
    Magda

  • 2. Data: 2003-09-10 21:37:34
    Temat: Re: refaktura ZAIKS-u
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Sep 2003, Magdalena wrote:
    [...]
    >+ teraz refakturować tę opłatę? Dzwoniłam do ZAIKS-u, to oni nie wystawiają
    >+ żadnych faktur,

    ...ale rachunek dają ?

    >+ to ja to mam zrefakturować jako kwotę nie wchodzącą do rejestru
    >+ VAT, bo IMHO stawka zwolniona to nie jest, czy jakiś rachunek wystawić??
    >+
    >+ Macie jakieś pomysły?

    Ja o tyle o ile: "nie podlega" (bo najwyraźniej nie podlega),
    więc co najwyżej można zajrzeć do dyskusji "czy można na
    fakturze zawrzeć również pozycję 'nie podlega'".
    A jak nie to właśnie osobny rachunek...
    "Rerachunek" ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd