  • 1. Data: 2006-07-20 13:48:01
    Temat: regon, nip a podpisanie umowy
    Od: "Gabriela Kociszewska" <g...@m...pl>

    Witam.

    Jezeli firma podpisuje umowę z inna firma na czas nieokreślony na
    swiadczenie usług internetowych to ma prawo/obowiazek żądać od tej drugiej
    okazania nip, regon itp. Jezeli tak to jaki przepis o tym mowi?

    Zgóry dzieki za odpowiedzi

    Gabrysia

  • 2. Data: 2006-07-20 14:02:32
    Temat: Re: regon, nip a podpisanie umowy
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Gabriela Kociszewska wrote:

> [...]
    > swiadczenie usług internetowych to ma prawo/obowiazek żądać od tej
    > drugiej okazania nip, regon itp. Jezeli tak to jaki przepis o tym

    Żaden przepis tego nie zabrania, więc obowiązuje zasada swobody umów z
    Kodeksu Cywilnego. Nikt nie może cię zmusić do podpisania umowy z kimś
    kto nie spełnia warunków które postawisz.

  • 3. Data: 2006-07-22 05:33:29
    Od: "Dormika" <d...@x...wp.pl>

    >Żaden przepis tego nie zabrania, więc obowiązuje zasada swobody
    Chyba, że jest to firma państwowa.

  • 4. Data: 2006-07-24 05:53:26
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dormika wrote:

    > Chyba, że jest to firma państwowa.

    A możesz napisać co to zmienia, jeśli państwowa? Bo ja nie znam różnic
    między państwową i prywatną w tej sprawie.