  • 1. Data: 2007-06-16 13:18:25
    Temat: rejestracja dzialalnosci - export, import w nazwie
    Od: s...@w...pl

    Ladnych pare lat temu spotkalem sie z zasada, ze by w naszym dziwnym
    kraju zajmowac sie importem badz eksportem w ramach DG, nalezy w
    nazwie firmy wpisac slowa export, import. Czy nadal tak jest? Czy tez
    byl to jakis wymysl jakiegos pojedynczego urzedu miejskiego?

  • 2. Data: 2007-06-16 15:44:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Jun 2007, s...@w...pl wrote:

    > Ladnych pare lat temu spotkalem sie z zasada, ze by w naszym dziwnym
    > kraju zajmowac sie importem badz eksportem w ramach DG, nalezy w
    > nazwie firmy wpisac slowa export, import.

    W *nazwie*???
    Pierwsze słyszę!
    (abstrahuję od mojego standardowego czepialstwa, że jednak o firmę
    chodzi czyli "nazwę DG" a nie "nazwę firmy" czyli nie o "nazwę
    nazwy działalności gospodarczej", bo przyczepiam się swoją drogą :))

    > Czy nadal tak jest? Czy tez
    > byl to jakis wymysl jakiegos pojedynczego urzedu miejskiego?

    W tym tysiącleciu nie miało podstaw prawnych, jak było poprzednio
    to nie wiem.

    pzdr, Gotfryd