  • 1. Data: 2002-12-19 18:12:25
    Temat: reklamacja
    Od: "Jan Woźny" <j...@p...onet.pl>

    witam
    prosze o pomoc w nastepującej sprawie
    prowadze DG - KPiR .w listopadzie wysłalem do klienta - towar, na który
    wystawiłem fak VAT, po pewnym czasie odbiorca dał znać że jest on wadliwy i
    za niego nie zapłaci pełnej jego wartości. Negocjacje przeciągły się na
    grudzień. liczę żeodzyskam tylko niewilką kwotę.
    jak mam takie zdarzenie zaksięgować aby nie zapłacić podatku dochodowego- w
    listopadzie podwójnego od faktury za którą i tak nie dostanę pełnej kwoty?
    bardzo proszę o pomoc
    jan

  • 2. Data: 2002-12-19 20:30:09
    Temat: Re: reklamacja
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Jan Woźny" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dochodowego- w
    > listopadzie podwójnego od faktury za którą i tak nie dostanę pełnej

    Chyba już nie zdążysz.Normalnie-faktura korygująca i po sprawie,ale
    niestety dopiero w grudniu będziesz mógł dokonać korekty (jak się
    pośpieszysz)
    Jacek