  • 1. Data: 2003-09-17 08:47:33
    Temat: remanent
    Od: "Bogdan Al." <b...@i...pl>

    Witam wszystkich.
    Urząd Skarbowy zarządził remanent na dzień 31 lipca. Został on zrobiony i
    uwzglądniony w deklaracji PIT-5. I teraz dochodzę do problemu - program
    którego używam ( CDN ) podczas tworzenia następnej deklaracji wstawia mi
    cyfry jakie powstały z różnicy remanentów z poprzedniego miesiąca. I teraz
    nie wiem czy jeżeli raz w ciągu roku robiłem remanent to już do końca mam
    pokazywać te kwoty? Jest to chyba bez sensu bo przecież stany magazynowe się
    zmieniły przez ten miesiąc i teraz te wartości są inne niż były miesiąc
    temu. Wydaje mi się że podczas robienia kolejnego PIT-5 nie biorę już pod
    uwagę różnic remanentowych z poprzedniego miesiąca. Skorygujcie mnie jeśli
    się mylę.
    Pozdrawiam
    Bogdan