  • 1. Data: 2003-09-17 06:35:31
    Temat: Podatek od akcji
    Od: JOANNA <a...@w...pl>

    Sprzedalam akcje, ktore byly uprzednio przeze mnie nabyte w ofercie publicznej.
    Zgodnie z art.52 ustawy powinnam być zwolniona z płacenia podatku, urzędy skarbowe
    twierdzą albo: ze wszystkie akcje pracownicze są opodatkowane albo też każą mi
    wykazać to, że nabyłam je w ten właśnie sposób. Czy ktoś może mi jednozancznie
    odpowiedzieć na pytanie czy akcje kupione (nie otrzymane za darmo!!) w ofercie
    publicznej można uznac jako te, które w myśl art.52 ustawy są zwolnione od podatku.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-09-17 08:44:31
    Temat: Re: Podatek od akcji
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    Użytkownik "JOANNA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kupione (nie otrzymane za darmo!!) w ofercie publicznej można uznac jako te,
    które w myśl art.52 ustawy są zwolnione od podatku.

    z tego co wiem sa zwolnione, a jesli chodzi o "wykazanie" to zgłoś się do
    biura maklerskiego i poproś o wyciąg z tego okresu, kiedy kupowałaś,
    być może dostaniesz nawet wydruk z transakcji

    Radek