  • 1. Data: 2007-03-06 12:51:25
    Temat: rożne miejsca zamieszkania a koszty
    Od: "przempo" <fałszywy.adres@email.xl>

    witam
    dręczy mnie problem jakie koszty uzyskania przychodu mam uwzględnić, a
    sytuacja jest taka, że mam stały adres zameldowania w miejscowości innej niż
    zakład pracy, cały szkopuł w tym, że w miesiącu kilka dni mieszkam pod
    adresem zameldowania, a kilka dni pod adresem, który est już w tej samej
    miejscowości co zakład pracy - sytuacja ta test cykliczna czyli np dwa dni
    mieszkam w miejscowości X dwa dni w Y i tak naprzemian - oczywiście, że nie
    przemeldowuję się co dwa dni - to byłoby chore - a może powinienem? jak to
    rozgryść?

    --
    www.grafik.enetia.pl