  • 1. Data: 2010-02-11 17:26:00
    Temat: rozszerzenie działalności firmy - o czym pamiętać
    Od: "cg" <cegreg_spam@gmail_spam.com>

    Witam,
    Prowadzę DG, jestem vatowcem i rozliczam się na zasadach ogólnych. Chciałbym
    sobie założyć sklep internetowy. Przy rejestrowaniu firmy wybrałem PKD
    związany z handlem. Przewidywany obrót to maks 5tys miesięcznie.

    Czy ktoś z Was może mi napisać jakie formalności muszę dopełnić, aby
    rozszerzyć działalność w tym zakresie? Czy może muszę kupować kasę fiskalną?

    Z góry dziękuje za pomoc.

    cg

  • 2. Data: 2010-02-11 23:06:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010, cg wrote:

    > założyć sklep internetowy.
    > Czy może muszę kupować kasę fiskalną?

    "Mało danych".
    Sprzedanie jednej nagranej płyty CD lub kropli paliwa powoduje
    że odpowiedź będzie "tak", a oprócz wyjątków w tę stronę jest
    (w roli wyjątku odwrotnego) pytanie o formę zapłaty.
    Sklep internetowy NIE jest tożsamy ze sprzedażą "tylko wysyłka"
    ani wpłatami "tylko przelewem".
    Chcąc skorzystać z tego zwolnienia trzeba głośno ;) i wyraźnie
    zastrzeć dopuszczalne formy.

    pzdr, Gotfryd