  • 1. Data: 2005-03-06 21:02:28
    Temat: Re: samochód osobowy z firmy
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    Jesli miales prawo do odliczenia VAT z pierwotnej faktury zakupu i to
    zrobiles musisz naliczyc VAT nalezny przy sprzedazy. Zwolnienie z VAT
    przysluguje w chwili gdy spelniasz 2 warunki :
    1) brak odliczenia z fv - pierwotnej np. kupiles na umowe ks, lub nie
    odliczyles bo byl to samochod osobowy etc.
    2) uzytkujesz conajmniej 6 m-cy

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-03-06 21:06:27
    Temat: samochód osobowy z firmy
    Od: "Lori" <l...@p...com>

    witam,
    mam zamiar sprzedać samochód firmowy (osobowy), kupiony bodajże w 98 roku.
    Wystawię fakturę. I pteraz pytanie, jaim VATem jest obciążona taka faktura,
    22% czy może z racji tego, że smochód jest juz tyle w firmie, jest zwolniony
    z VATu?

    pozdr.

  • 3. Data: 2005-03-06 21:32:23
    Od: "Lori" <l...@p...com>

    Użytkownik "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:d0fr68$g7r$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > 1) brak odliczenia z fv - pierwotnej np. kupiles na umowe ks, lub nie
    > odliczyles bo byl to samochod osobowy etc.

    spełniam obydwa,
    dzięki i pozdr.