  • 1. Data: 2004-04-30 21:28:43
    Temat: składanie pit 36 przez internet
    Od: "i." <z...@m...pl>

    myślę, że już chyba blisko tego aby pity składać via internet,
    jak składałem w I US w Szczecinie to każdy pit
    był "skonsultowany" przez panienkę z okienka w programiku jakimś.
    Skoro ZUS już przez internet to chyba PITy dołączą niebawem.

    pzdr
    i.

  • 2. Data: 2004-05-01 17:30:48
    Temat: Re: składanie pit 36 przez internet
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 30. kwietnia 2004 23:28 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane i.:

    Byle nie na tej samej zasadzie co ZUS.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder