  • 1. Data: 2002-01-15 12:30:18
    Temat: składka zdrowotna
    Od: "U.W." <7...@p...onet.pl>

    Mam pytanie - czy ktoś kto prowadzi działalność gospodarczą i ma 30 lat
    przepracowane musi opłacać składki zdrowotne?

  • 2. Data: 2002-01-15 21:43:56
    Temat: Re: składka zdrowotna
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    U.W. wrote:

    > Mam pytanie - czy ktoś kto prowadzi działalność gospodarczą i ma 30 lat
    > przepracowane musi opłacać składki zdrowotne?
    Musi. Z małymi wyjątkami każdy kto opłaca podatek od osób fizycznych musi
    płacic składkę na ub. zdrowotne.
    Wiek, staż pracy i otrzymane odznaczenia państwowe nie mają ty nic do
    rzeczy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-01-16 09:54:34
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > Musi. Z małymi wyjątkami każdy kto opłaca podatek od osób fizycznych musi
    > płacic składkę na ub. zdrowotne.

    Ale nie ma sie czym martwic. W "normalnej", czyli przynoszacej dochod
    dg skladki zdrowotnej tak naprawde sie nie placi, a "wplaca" 10 dni
    wczesniej
    czesc podatku dochodowego na konto ZUS.....

    No tak. placi sie za przelew.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-01-16 20:28:46
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Jan 2002, Boguslaw Szostak wrote:
    [...]
    >+ No tak. placi sie za przelew.

    ...chyba że bezpłatny... ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd