  • 1. Data: 2002-01-10 11:42:22
    Temat: spadek
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Jeśli spadek nabywają trzy osoby, dzieci zmarłego i jego wartość (spadku)
    została ustalona na mniej niż 27000 złotych to czy podatku od spadków i
    darowizn nie płaci się wcale? W I grupie podatkowej kwota wolna od podatku
    to 9 057 złotych (a więc 3 x 9057 = 27 171). Czy dobrze sobie myślę?

  • 2. Data: 2002-01-10 12:02:43
    Temat: Re: spadek
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Pulsar napisał(a):

> [...]
    > darowizn nie płaci się wcale? W I grupie podatkowej kwota wolna od podatku
    > to 9 057 złotych (a więc 3 x 9057 = 27 171). Czy dobrze sobie myślę?
    Dobrze :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk