  • 1. Data: 2002-01-10 08:47:01
    Temat: zwolnienie z podatku od darowizny?
    Od: "janbo" <j...@z...lodz.pl>

    to co wiem to przysługuje zwolnienie z podatku od darowizny mieszkania
    własnościowego w przypadku gdy obdarowany nie posiada swojego mieszkania,
    domu i nie sprzeda tego mieszkania w ciągu 5 lat
    ALE CO W PRZYPADKU GDY OBDAROWANY BUDUJE AKTUALNIE DOM ( i w ciągu 5 lat
    go wybuduje ale nie musi go odebrać technicznie)?
    bedę wdzięczny za odpowiedzi, czy jestem zobowiazany do zapłacenia podatku
    od darowizny? janbo