  • 1. Data: 2002-10-01 11:22:23
    Temat: status shareware'u
    Od: "masuszki" <e...@i...pl>

    Ciekawy jestem jak jest w Polsce z shareware'm od strony prawno-podatkowej.
    Gdzie musze sie zglosic, jak opodatkowac? Czy musze zalozyc firme,czy
    tez moge dystrybuowac program jako osoba prywatna?

    masuszki

  • 2. Data: 2002-10-11 22:05:22
    Temat: Re: status shareware'u
    Od: ajp <a...@g...pl>

    masuszki wrote:
> [...]
    > prawno-podatkowej. Gdzie musze sie zglosic, jak opodatkowac? Czy
    > musze zalozyc firme,czy tez moge dystrybuowac program jako osoba

    Nie ma różnicy w stosunku do innych form działalności gospodarczej
    (szczególnie jeśli nabywcami mogą być osoby fizyczne).

    AJP