  • 1. Data: 2002-10-01 11:42:36
    Temat: Przychód a karta podatkowa
    Od: "roman norman" <r...@N...gazeta.pl>

    Potrzebuję pilnej informacji czy prowadząc dzialalność gosp. i płacąc podatek
    w formie karty podatkowej występowały ograniczenia dot.wielkości przychodu
    ktory obligował do zmiany formy opodatkowania np na pełną księgowość. Czy
    poziom tego przychodu/o ile istnieje/ jest taki sam jak dla ryczałtu
    ewidencjonowanego?. Pró-
    bowałem coś znależć w dziennikach ustaw i innych aktach prawnych ale bez skutku.
    Bardzo proszę o odpowiedż na moje pytanie - dotyczy to lat 1995-2000. Prosze o
    podanie możliwie żrodeł informacji. Z góry dziękuje R.