  • 1. Data: 2002-10-01 10:22:14
    Temat: urzad skarbowy wezwal ...
    Od: Katanka <k...@i...pl>

    przyslali list ze mam sie stawic ze wszystkimi dokumentami, na podstawie
    ktorych robilem odliczenia (szkola i komputer)

    pierwszy raz wypelnialem swojego PITA i mam nadzieje ze wszystko jest ok
    :) Mam tez oczywiscie wszystkie rachunki i potwierdzenia przelewow za
    szkole. No ale sie stresuje :) Ni ewiem czego, pierwszy raz.

    Powiedzcie czy mam podstawy do stresu ? Co mnie moze spotkac
    nieprzyjenego z ich strony ?

    --
    \|/ Katanka | k...@i...pl ::...
    \|/ www.PlayStation2.of.pl ::...

  • 2. Data: 2002-10-01 10:59:20
    Temat: Re: urzad skarbowy wezwal ...
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Powiedzcie czy mam podstawy do stresu ? Co mnie moze spotkac
    > nieprzyjenego z ich strony ?

    Na spotkanie w miłej i przyjacielskiej atmosferze nie licz.:-(
    Jak trafisz na złośliwą urzędniczkę, to będziesz tam latał jak "kot z
    pęcherzem", bo wiele będzie źle.

    Ale przy następnym PIT-(c)ie będziesz bogatszy o doświadczenia:-)

  • 3. Data: 2002-10-01 11:19:33
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

> [...]
    > szkole. No ale sie stresuje :) Ni ewiem czego, pierwszy raz.
    >
    > Powiedzcie czy mam podstawy do stresu ? Co mnie moze spotkac

    Udawaj nieporadne życiowo stworzonko, to może dadzą Ci spokój.

    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-10-01 12:31:20
    Od: Katanka <k...@i...pl>

    Bax wrote:

    > Udawaj nieporadne życiowo stworzonko, to może dadzš Ci spokój.

    dobry pomysl :) bede udawal ze nie mam pojecia o co chodzi ...
    zreszta i tak nie mam ;)

  • 5. Data: 2002-10-01 14:16:48
    Od: "Anna K" <a...@p...pl>

    Użytkownik Katanka <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...

    > dobry pomysl :) bede udawal ze nie mam pojecia o co chodzi ...
    > zreszta i tak nie mam ;)

    myśl pozytywnie...a może trafisz na sympatyczną pannę, która sama wszystko
    poprawi (o ile będzie coś do poprawiania) i pokaże tylko gdzie masz to
    potwierdzić własną parafką (tak było w moim przypadku)...glowa do góry, poza
    urzędsami pracują tam też LUDZIE,
    powodzenia,
    A.K.

  • 6. Data: 2002-10-01 14:41:44
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Oct 2002, Katanka wrote:

    >+ przyslali list ze mam sie stawic ze wszystkimi dokumentami, na podstawie
    >+ ktorych robilem odliczenia (szkola i komputer)
    [...]
    >+ Powiedzcie czy mam podstawy do stresu ? Co mnie moze spotkac
    >+ nieprzyjenego z ich strony ?

    Raczej rutynowe - jeśli dokumenty są *formalnie* w porządku
    to raczej nic :) Jak np. znajdą błąd na fakturze to najwyżej
    zapłacisz podatek i odsetki tłumacząc się że nie masz
    pojęcia iż miało być inaczej napisane...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-10-01 14:47:55
    Od: Katanka <k...@i...pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    > Raczej rutynowe - jeśli dokumenty sš *formalnie* w porzšdku
    > to raczej nic :)

    mam fakturke za komputer, mam potwierdzenie wplaty na konto szkoly wiec
    wszystko powinno byc ok :)
    A Pita robilem takim fajnym programem Pity Elfin 2001 :)
    Uf .. dzieki ... poprawiliscie mi humorek :)

  • 8. Data: 2002-10-01 16:30:53
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > \|/ I n1eCh kLiMaT SeGi cI sIe uDzIeLi nA wIeKi ::...
    > \|/ SEGA Dreamcast, PSOne, P4-2.3_512DDR_GF3Ti500_DTT3500 ::...

    Witaj,
    zawsze jest kiedyś pierwszy raz. To tak gwoli żartu.
    A poważnie - jeśli dokumenty są o'k - to po sprawie. Natomiast - no cóż -
    nieznajomość prawa szkodzi. Nie licz na jakieś spec przywileje: że nie
    wiedziałem, etc. Za to się ponosi konsekwencje.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-10-02 13:49:14
    Od: "dudu" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Bardzo wazna rzecz!!!
    Pamietaj ze ulga dotyczy tylko przyrzadow (np. komputer) bezpośrednio
    związanych z wykonywanym zawodem i wykonywaną pracą. Jesli Cie spytaja czy
    potrzebujesz tego komputera do szkoly czy do pracy to powiedz ze do pracy.
    Powodzenia
    dudu

  • 10. Data: 2002-10-03 08:23:53
    Od: Katanka <k...@i...pl>

    dudu wrote:

> [...]
    > potrzebujesz tego komputera do szkoly czy do pracy to powiedz ze do pracy.

    dziekuje :)
    powiem ze do pracy i do szkoly :)