  • 1. Data: 2002-01-15 15:35:01
    Temat: student na umowe a ubiezpieczenie ?
    Od: "piter24" <p...@h...pl>

    Pracuje na umowe zlecenie jestem studentem i z tego powodu pracodawca nie
    placi ubezpieczenia to znaczy ze sam musze sobie oplacac ?

  • 2. Data: 2002-01-15 20:26:57
    Temat: Odp: student na umowe a ubiezpieczenie ?
    Od: "Andrzej" <e...@p...gliwice.pl>

    > Pracuje na umowe zlecenie jestem studentem i z tego powodu
    pracodawca nie
    > placi ubezpieczenia to znaczy ze sam musze sobie oplacac ?

    Nie musisz jeśli jesteś studentem.Gdybyś nie był to pracodawca
    nie ryzykowałby tylko by płacił.
    Andrzej CH.

  • 3. Data: 2002-01-17 08:42:34
    Temat: Re: student na umowe a ubiezpieczenie ?
    Od: "tobis" <d...@u...gda.pl>

    Czy studentów zaocznych również obowiązuje ubezpieczenie z tytułu umowy
    zlecenia?