  • 1. Data: 2004-08-15 12:33:31
    Temat: szukam 2 prostych programów do....
    Od: "Andrzej" <A...@p...pl>

    Zwracam sie o pomoc do osob , ktorzy siedze w temacie

    Zapewne ktos z Was doskonale bedzie zorientowany w

    Otworzylem sklep z czesciami roznego typu. kupuje to na fakture z hurtowni i
    sprzedaje.

    Potrzebuje program do ktorego wklepie wszystko co na fakturze , czyli bede
    mial stan magazynowy , dodatkowo program ma sledzic co sprzedalem i ile
    zostalo na magazynie , dodatkowo zebym mogl wystawic na to fakture. Powinna
    byc tez pelna ewidencja faktur , czyli naliczanie vatu, , dochodu, itd. ,
    lista nabywcow itp. , remanent, wyszukiwanie towaru po nazwie itp.

    Jest cos takiego jak subiekt , widzialem to w kilku hurtowniach , sklepach.
    Moze byc ten program czy tez jest jakis inny, moze latwiejszy, prostrzy... ?

    Potrzebny mi jest tez prymitynwy program do wystwaiania faktur za wykonane
    uslugi. Np. naprawiam komus czesc( wykonuje usluge) i klient chce fakture ,
    gdyz paragon z kasy ( ktore tez posiadam) mu nie wystarcza. Program taki
    powinien miec ewidencje faktur , naliczac vat, dochod itd. , miesieczne
    raporty, wyszkuiwanie klienta po nazwie , itd, itp.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-15 12:40:14
    Temat: Re: szukam 2 prostych programów do....
    Od: "Małgorzatka+" <nick(bez+)@interia.pl>

    Użytkownik "Andrzej" napisał

> [...]
    > powinien miec ewidencje faktur , naliczac vat, dochod itd. , miesieczne
    > raporty, wyszkuiwanie klienta po nazwie , itd, itp.

    Jeśli chodzi o prosty program do wystawiania faktur to rzuć okiem tutaj:
    http://www.zwan.com.pl/
    Pozdrawiam,
    --
    Małgorzatka

  • 3. Data: 2004-08-15 18:37:32
    Od: "Piotrek" <p...@n...org>

> [...]
    > powinien miec ewidencje faktur , naliczac vat, dochod itd. , miesieczne
    > raporty, wyszkuiwanie klienta po nazwie , itd, itp.

    Możesz zajrzeć również tutaj: www.bestsoft.net.pl

    Pozdr.
    Piotrek.

  • 4. Data: 2004-08-16 06:19:54
    Od: "Aneta" <a...@c...internetdsl.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <A...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedaje.

    > Potrzebuje program do ktorego wklepie wszystko co na fakturze , czyli bede

    znajdziesz tu wszystko co potrzebujesz http://top-sa.com.pl

    pozdrawiam Aneta

  • 5. Data: 2004-08-16 08:19:49
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

> [...]
    > byc tez pelna ewidencja faktur , czyli naliczanie vatu, , dochodu, itd. ,
    > lista nabywcow itp. , remanent, wyszukiwanie towaru po nazwie itp.

    A jeśli Ci się powiedzie i firma zacznie się rozwijać?
    Zakładam, że tak sie stanie. :)
    http://www.odl.com.pl/standard.htm

    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2004-08-16 08:33:42
    Od: h...@p...onet.pl

> [...]
    > powinien miec ewidencje faktur , naliczac vat, dochod itd. , miesieczne
    > raporty, wyszkuiwanie klienta po nazwie , itd, itp.

    Niedawno miałem podobny problem. Kilka tygodni analizowałem ofertę rynkową.
    Mój wybór padł na świetny program Druczek (nazwa nieco myląca :) ). Bardzo
    prosty w obsłudze ale to prawdziwy kombajn dla DG. Budowa modułowa pozwala go
    rozbudować. Program ma też wyjątkową relację możliwości do ceny. W pełni
    funkcjonalne demo tutaj: www.jzk.pl

  • 7. Data: 2004-08-18 10:28:53
    Od: "Olek" <o...@w...pl>

> [...]
    > byc tez pelna ewidencja faktur , czyli naliczanie vatu, , dochodu, itd. ,
    > lista nabywcow itp. , remanent, wyszukiwanie towaru po nazwie itp.

    Jest darmowy, ciągle rozwijany program dołączny co kilka miesięcy do
    Rzeczpospolitej. Popytaj wśród znajomych. Jest o niebo lepszy od wielu
    płatnych programów

  • 8. Data: 2004-08-19 09:26:24
    Od: "Zbychu" <z...@a...pl>

> [...]
    > powinien miec ewidencje faktur , naliczac vat, dochod itd. , miesieczne
    > raporty, wyszkuiwanie klienta po nazwie , itd, itp.

    Program Fakturant (www.fakturant.sokaris.com.pl). Ma wszystko o czym piszesz,
    jest prosty w obsłudze i tani. Bardziej rozbudowanym programem jest Faktura-NT
    (www.faktura-nt.sokaris.com.pl) m.in. o zamówienia, deklaracje INTRASTAT,
    obsługę sklepu internetowego...

    Zbychu