  • 1. Data: 2004-04-02 19:34:28
    Temat: ujawnienie? środka trwałego.
    Od: "Hatech" <h...@k...onet.pl>

    Witam.
    Mam do szanownego grona następujące pytanie:
    W jaki sposób ująć w ŚT cyfrowy aparat fotograficzny.

    Sytuacja wygląda tak:

    1. Aparat został kupiony w sklepie internetowym w USA.

    2. Sprzęt do mnie dostarczony został poprzez DHL z Wrocławia. Oprócz
    rachunku nie otrzymałem żadnych dokumentów świadczących o odprawie celnej.
    Nie wiem w jaki sposób trafił z USA do Wrocławia.

    3. Sklep ten ma konta w polskim banku. Otrzymałem rachunek wystawiony w USA
    z kwotą w dolarach, na końcu rachunku w formie płatności wyszczególniono
    również całkowitą kwote w złotówkach (wynikającą z przeliczenia) i mogłem
    wybierać
    walutę w jakiej chciałem płacić (zapłaciłem w złotówkach).

    --
    Zbyszek
    Środkowopomorskie -Koszalin

    Oświadczenia/Informacje:
    Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty do/podczas
    wysłania tej wiadomości.