  • 1. Data: 2002-02-04 09:20:46
    Temat: ulga budowlana
    Od: "Arti" <A...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich serdecznie, mam pytanie i dylemat.
    Gdzie znajdę Dz.U precyzujący jaki rzeczy mogę odliczyć od dochodów 2001 r w
    ramach dużej ulgi budowlanej?
    Wiem że np nie można betoniarki bo to jest narzędzie ale niech któryś z
    idiotów wybuduje dom bez tego nar zędzia jest to glupie i nie chciałbym
    odliczyć sobie tego typu rzeczy. Drugi przykład w zabudowie kuchni nie można
    odliczyć mebli - ale można szafę wnękową i podobno szafę do zabudowy lodówki
    (jakby to nie był jeden z mebli, można kuchenkę a nie można pralki - a czy
    można zmywarkę. Z kolei słyszałem że można urządzenia na stałe podłączone
    do medió (woda, gaz kanalizacja - wobec tego powinienem móc odpisać
    pralkę???
    Po prostu można zgłupieć
    !!!!!