  • 1. Data: 2013-07-01 02:52:31
    Temat: ulga na złe długi - jeszcze raz
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam,

    1os.DG,KPiR,VAT+UE,

    Trochę się zakręciłem w jednej kwestii: otóż czy wymóg dotyczący tego że zarówno
    wierzyciel jak i dłużnik nie mogą być w trakcie upadłości albo likwidacji
    dotyczy dnia dokonywania korekty czy dnia powstania długu? Rzecz dotyczy nowych
    zasad czyli 150dni.
    Konkretnie to dłużnik ogłosił upadłość likwidacyjną w kwietniu a dług powstał
    końcem 2012.

    Z góry dzięki za pomoc,
    Piotr

  • 2. Data: 2013-07-10 22:58:25
    Temat: Re: ulga na złe długi - jeszcze raz
    Od: gonia <g...@p...wp.pl>

    W dniu 2013-07-01 02:52, Piotr pisze:
> [...]
    > Rzecz dotyczy nowych zasad czyli 150dni.
    > Konkretnie to dłużnik ogłosił upadłość likwidacyjną w kwietniu a dług

    wg starej ustawy - długu, co organy podatkowe starały się w inną stronę
    interpretować

    wg nowej dnia poprzedzającego dzień złożenia deklaracji korygującej