  • 1. Data: 2003-12-08 09:22:56
    Temat: ulga odetkowa !!! czy dalej okres 3-letni??
    Od: "szuwar" <s...@p...fm>

    Witam szanownych grupowiczów!!

    Mam pytanie czy dalej obowiazuje 3 letni okres od uzyskania pozwolenia na
    budowe do oddania mieszkania czy przepis ten został juz poprawiony ????
    Bo własnie jestem jednym z tysiecy nabitych w butelkę gdzie mozliwość
    skorzystania z ulgi uzalezniona jest od miesięcy a nawet dni !!!! u mnie
    jest to okres 2 miesiecy !!!dłuzszy od pozwolenia na budowe do oddania
    budynku !!

    http://dziennik.dziennikbudowy.pl/Ekspres.nsf/0/6D40
    B8B652CFCF2DC1256DA60027
    2281?OpenDocument&Start=1&Count=1000&ExpandView&View
    =n&Cat=wd

    podaje link gdzie podobno cos sie miało zmienic !!!!

    dzieki za wszelkie informacjęę
    pozdrawiam SZUWAR

  • 2. Data: 2003-12-09 07:08:44
    Temat: Re: ulga odetkowa !!! czy dalej okres 3-letni??
    Od: Maciek <a...@...remoncie.pl>

    szuwar napisał(a):

    > Mam pytanie czy dalej obowiazuje 3 letni okres od uzyskania
    > pozwolenia na budowe do oddania mieszkania czy przepis ten został
    > juz poprawiony ????

    o uldze odsetkowej w 2004 z GW 5.12.03r

    "I tu właśnie złagodzono warunki dostępu do ulgi. Otóż w nowelizacji
    ustawy o PIT przeszedł zapis zwalniający z wymogu zakończenia
    inwestycji w terminie trzech lat w przypadku inwestycji których nie
    prowadzi sam podatnik. Ale to nie wszystko! Z ulgi będą mogli
    skorzystać podatnicy, którzy w latach 2002-03 zakończyli taką
    inwestycję ale nie skorzystali z odliczenia, bo inwestycja ta trwała
    dłużej niż trzy lata."

  • 3. Data: 2003-12-09 11:52:12
    Od: "szuwar" <s...@p...fm>

> [...]
    > skorzystać podatnicy, którzy w latach 2002-03 zakończyli taką
    > inwestycję ale nie skorzystali z odliczenia, bo inwestycja ta trwała

    czyli mam rozumiec ze moge odpisac odsetkiza cały rok 2003 które faktycznie
    zapłaciłem ??/
    na jakiej podstawie??
    gdzie moge znaleść te znowelizowane akty prawne ustawy ??

    z góry dziekuje za pomoc

    pozdrawiam szuwar

  • 4. Data: 2003-12-09 13:19:40
    Od: "szuwar" <s...@p...fm>

    http://www2.gazeta.pl/podatki/1,25044,1810195.html

    wydaje mi się ze mogę odpisac te osetki które płaciłem w 2003 r a jezeli nie
    to niech mnie ktos poprawi

    dzeki

    pozdrawiam szuwar

  • 5. Data: 2003-12-12 09:50:40
    Od: Maciek <a...@...remoncie.pl>

    szuwar napisał(a):

    > wydaje mi się ze mogę odpisac te osetki które płaciłem w 2003 r a
    > jezeli nie to niech mnie ktos poprawi

    zobacz

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/1956.htm

  • 6. Data: 2003-12-12 15:37:30
    Od: "szuwar" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek" <a...@...remoncie.pl> napisał w wiadomości

    > zobacz
    >
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/1956.htm

    teraz to ja juz nic nie wiem :(:(:( RATUNKU* !!! zmienił sie ten przepis
    czy nie ????