  • 1. Data: 2007-01-30 18:17:30
    Temat: ulga odsetkowa....
    Od: s...@n...one.pl

    Może wy jestescie bardziej w temacie...

    A mianowicie kupilismy w 2006 z narzeczona mieszkanie na rynku wtornym
    na wspołwłasność... Czy przysługuje nam ulga odsetkowa po zmianach,
    które weszły 1 stycznia 07 r.

    Dzieki za wszelkie informacje

  • 2. Data: 2007-01-30 23:05:32
    Temat: Re: ulga odsetkowa....
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <s...@n...one.pl> wrote in message
    ps.com...
    Może wy jestescie bardziej w temacie...

    >A mianowicie kupilismy w 2006 z narzeczona mieszkanie na rynku wtornym
    >na wspołwłasność... Czy przysługuje nam ulga odsetkowa po zmianach,
    >które weszły 1 stycznia 07 r.

    O jakich zmianach mówisz?
    Bo do tej pory rynek wtórny w ogóle nie wchodził w grę.

  • 3. Data: 2007-01-31 07:26:10
    Od: s...@n...one.pl

    Właśnie wczoraj doczytałem...

    Myślałem, że wtórny wchodził w gre... Sorki za zamieszanie!

    PaPa