  • 1. Data: 2002-01-09 11:36:51
    Temat: ulga rejmntowa, malzenstwo i US w krakowie
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    mam rozdzielnosc majatkowa z mezem
    mamy nieruchomosc zakupiona po 50% na kazdego z malzonkow

    i wlasnie - panie w us - sobie zaprzeczaja:)

    jedna mowi ze dwie ulgi - druga ze jedna
    co najsmieszniejsze nie bardzo wiedza na co sie maja powolac:)

    profesjonalizm

    ania

  • 2. Data: 2002-01-09 12:04:19
    Temat: Re: ulga rejmntowa, malzenstwo i US w krakowie
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    ania napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >
    >profesjonalizm
    >
    >ania
    >Wydaje mi się że jedna ulga ponieważ w ustawie pod.doch.od osób fiz.w
    odliczeniach ulgi remontowej jest mowa że przysługaje jedna na oboje
    małżonków z wyjątkiem tych którzy mają orzeczoną saparacje
    Jolka

  • 3. Data: 2002-01-09 12:10:57
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > odliczeniach ulgi remontowej jest mowa że przysługaje jedna na oboje
    > małżonków z wyjątkiem tych którzy mają orzeczoną saparacje

    tak - z tym sie zgadzam - ale nie rozgraniczaja co sie remontuje
    ja tez uwazam, choc mi to nie jest na reke, ze powinna byc jedna ulga
    mnie to zastanawia poniewz np remontujemy kazdy swoj odrebny majatek - i
    jedna z tych pan wlasnie powiedziala ze 2:)

    ania