  • 1. Data: 2003-10-30 08:59:32
    Temat: Druk PCC a skarbowka
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    kupilem swoj pierwszy samochod; oczywiscie wypelnilem druk do skarbowki ale
    okazalo sie ze jest troche zle i trzeba nowy;
    wypelnilem klejny i podpisalem sie za sprzedajacego; wzory pism miedzy
    drukiem a umowa sa troche inne;
    czy moga sie dowalic i czy beda to dokladnie sprawdzac?

    co o tym sadzicie

  • 2. Data: 2003-10-30 09:15:54
    Temat: Re: Druk PCC a skarbowka
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Szczepan Majdański wrote:

> [...]
    > drukiem a umowa sa troche inne;
    > czy moga sie dowalic i czy beda to dokladnie sprawdzac?

    Ja jak kupowałem to wogóle tego druku nie miałem.
    Baba mi go dała w US. Kazała wypełnić, podpisać się samemu wszędzie
    (przy niej!) i zapłacić podatek ;-).
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2003-10-30 09:17:02
    Od: "Slayer" <s...@N...gazeta.pl>

    Szczepan Majdański <m...@f...pl> napisał(a):

> [...]
    > drukiem a umowa sa troche inne;
    > czy moga sie dowalic i czy beda to dokladnie sprawdzac?

    za podrobienie podpisu sprzedającego grozi ci do 5-ciu lat więzienia, i
    oczywiście moga się dowalić, podziwiam inteligencję....

  • 4. Data: 2003-10-30 09:23:15
    Od: "* piotr'ek *" <p...@g...pl>

    > czy moga sie dowalic i czy beda to dokladnie sprawdzac?

    Nie. Dla nich najważniejsza jest kasa i wypełnione właściwe rubryki.

    *p*

  • 5. Data: 2003-10-30 09:34:23
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    A ja miałam wypełniony i podpisany druk PCC przez obie strony (kupujący -
    sprzedający), ale kobita w US powiedziała że druk mam nieaktualny i trzeba
    przepisać. A ja na to że sprzedający jest niemcem i pojechał do niemiec,
    wtedy kobita kazała przepisać na nowy druk i podłączyć stary z podpisami.
    TH

  • 6. Data: 2003-10-30 09:35:42
    Od: "Slayer" <s...@N...gazeta.pl>

    * piotr'ek * <p...@g...pl> napisał(a):

    > Nie. Dla nich najważniejsza jest kasa i wypełnione właściwe rubryki.

    hmm, tutaj sie z tobą zgodzę, oczywiście nie US sie będzie "dowalał", a
    prokuratura której US przekaże sprawę....
    nie zastanawialiście się jeden z drugim nad tym że US może z jakiegos powodu
    wszcząć postępowanie, podatek jest solidarny, więc będzie też wzywał osobę
    sprzedającą, a ta wyparłaby się że podpisywała tą deklarację?

  • 7. Data: 2003-10-30 10:04:07
    Od: "Mlody" <wnde760(wytnij_to)@rejestracje.pl>

> [...]
    > drukiem a umowa sa troche inne;
    > czy moga sie dowalic i czy beda to dokladnie sprawdzac?

    Nie będą, ja nie miałem PCC-1 przy podpisywaniu umowy, zaniosłem bez podpisu
    to babka mi powiedziała że podpis musi być i dała do zrozumienia że mam go
    sobie zrobić :)))
    Więc spokojnie, nikt na to nie patrzy.

    Pozdrawiam !
    --
    Mlody Volkswagen Jetta '87 1.6 D (sniezno biala)
    Volkswagen Jetta '90 1.6 D ( grafitowa perla metalik )

  • 8. Data: 2003-10-31 12:34:40
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Mlody wnde760(wytnij_to)@rejestracje.pl ...

> [...]
    >
    > Nie będą, ja nie miałem PCC-1 przy podpisywaniu umowy, zaniosłem bez
    > podpisu to babka mi powiedziała że podpis musi być i dała do

    :)))
    Zawsze podziwiam osoby z takim spokojem.
    Tak jak stwierdził Slayer - przejdzie w 99% - ale ten jeden procent będzie
    miał przechlapane.
    Najlepiej dołączyć do nowego ten pierwszy druk PCC i ewentualnie dopisać że
    nie ma ożliwości ponownego spotkania ze sprzedającym.
    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
    No i proszę!