  • 1. Data: 2003-09-01 08:41:32
    Temat: umowa o dzieło za 2 miesiące
    Od: "blondi" <A...@p...onet.pl>

    Mam do was pytanko? czy można wystawić komuś umowę o dzieło za okres dwóch
    miesięcy np. 07-08. 2003?????? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-01 10:15:42
    Temat: Re: umowa o dzieło za 2 miesiące
    Od: Alberta<b...@p...wp.pl>

    > Mam do was pytanko? czy można wystawić komuś umowę o dzieło za okres dwóch
    > miesięcy np. 07-08. 2003?????? Pozdrawiam

    IMHO mozna, bo o umowie o dzielo decyduje nie okres jej wykonywania, lecz wynik
    - wykonane dzielo. Sednem jest prawidlowe sformuowanie tresci umowy - zeby
    wynikalo, ze efekt pracy moze byc wymierny i odebrany w okreslonym czasie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-09-01 10:16:28
    Od: Alberta<b...@p...wp.pl>

  • 4. Data: 2003-09-11 14:18:39
    Od: lidpiotr<l...@p...onet.pl>

    Nie ma przeszkód, aby umowa o dzieło opiewała na 2 miesięczny
    okres realizacji. Okres wykonania przedmiotu umowy jest okresem
    umownym pomiędzy stronami. Oddzielną sprawą jest wynagrodzenie z
    tytułu wykonania takiej umowy. Strony mogą ustalić, że część
    wynagrodzenia będzie wypłacona np. na koniec jednego miesiąca
    realizacji umowy, a pozostała część po zakończeniu dzieła, lub całość
    wynagrodzenia będzie zapłacona po zakończeniu umowy.
    Ważne jest w tej sprawie, aby przedmiot umowy o dzieło był wykonany
    w terminie objętym umową.
    Pozdrawiam: lidpiotr

    -> http://usenet.pomocprawna.info