  • 1. Data: 2003-11-09 21:15:55
    Temat: umowa-zlecenie
    Od: "Python" <k...@i...pl>

    Dzien dobry
    Mam nastepujace pytanie: od sierpnia br pracuje na umowe-zlecenie a od
    pazdziernika studiuje zaocznie informatyke (uczelnia prywatna). Czy moge
    odliczyc sobie od podatku czesne za szkole oraz zakup komputera (ktory jest
    niezbedny na tym kierunku studiow). Wiem, ze pracujac na stale istnieje taka
    mozliwosc, lecz co do pracy na umowe-zlecenie slyszalem rozne opinie. Prosze
    o wyjasnienie tej kwestii.
    Pozdrawiam Krzysztof

  • 2. Data: 2003-11-09 23:12:25
    Temat: Re: umowa-zlecenie
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    taka
    > mozliwosc, lecz co do pracy na umowe-zlecenie slyszalem rozne opinie.

    Nie moze byc roznych opinii. Tylko umowa o prace - niewazne czy na stale czy
    na czasowo - daje (poki co jeszcze) takie mozliwosci.
    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Zaloz prywatne forum: