  • 1. Data: 2003-11-09 20:31:40
    Temat: DG, VAT i mieszkanie od developera
    Od: "Zdenek Smetana" <z...@o...pl>

    Mam pytanie odnośnie takiej sytuacji:

    1. Prowadzę działalność gospodarczą i jestem płatnikiem VAT
    2. Dużo już tego VATu zapłaciłem przez 3 lata...
    3. Kupuję nowe mieszkanie u developera (na kredyt, ale to szczegół)
    4. Deklaruję, że te mieszkanie będzie siedzibą mojej firmy
    5. Kupuję w 2004 mieszkanie na fakturę, płacę "nowy" 22% VAT budowalany

    Pytanie: czy ten VAT będę mógł sobie w całości (lub x%) odliczyć?

    Piotr