  • 1. Data: 2009-03-13 13:12:02
    Temat: umowa zlecenie - byc moze [NTG] - ale gdzie to przypiac pojecia brak
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    zaistniala takowa sytuacja
    jest podpisana umowa zlecenie na pol roku - od 01.01 do 01.06
    w zwiazku z nia od trzech miesiecy od poczatku podpisania umowy nie zostalo
    wykonane zadne zadanie i byc moze nie zostanie zadne wykonane przez caly
    okres umowy

    w umowie jest zapisa ze po wyplacie odszkodowania skladki beda odciagniete
    ale skoro nie ma wynagrodzenia to pod katem ubezpiecznei i podatkow jest
    prawidlowo

    jak traktowac taka umowe
    czy ona jest obowiazujaca - czy w oswiadczeniach moge napisac ze pracuje na
    umowe zlecenie??
    najwazniejsze czy moge powolywac sie na taka umowe ze jestem pracownikiem

  • 2. Data: 2009-03-16 08:29:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Mar 2009, strzała wrote:

    > zaistniala takowa sytuacja
    > jest podpisana umowa zlecenie na pol roku - od 01.01 do 01.06
    [...]
    > najwazniejsze czy moge powolywac sie na taka umowe ze jestem pracownikiem

    A co ma umowa *zlecenia* do umowy o *pracę*?
    Zleceniobiorca nie jest pracownikiem i tyle.

    pzdr, Gotfryd