  • 1. Data: 2005-10-25 09:40:52
    Temat: uslugi transportowe
    Od: "ata" <a...@e...pl>

    witam,
    Sp. z o.o. transport miedzynarodowy, vat, pełna ksiegowosc

    firma transportowa i mam takie ciekawe trasy :

    Dla kontrahenta nie z uni, przewoz towaru ze Szwecji do Polski ale uwaga na
    skład celny, nie mam T1 ale mam pieczatke z Urzedu Celnego.

    No i pytanie, czy To jest transport miedzynarodowy ???? czy czesc w kraju
    ze stawka 0 , spotkalam sie ze stwierdzeniem ze skład celny jestr traktowany
    jako przekroczenie granicy, aczkolwiek nigdzie nie spotkałam sie z
    potwierdzeniem ..

    Teraz taka trasa dla kontahenta nie z Uni, transport Z Hamburga do Granic
    Polsko-Ukraińskich gdzie następuje przeładunek towaru na samochod ktory
    jedzie do Ukrainy, nie mam T1 ale mam inny dokument podsteplowany przez UC i
    to samo pytanie ???

    No i pytanie, czy To jest transport miedzynarodowy ???? czy czesc w kraju
    ze stawka 0

    Pozdrowienia

    Beata