  • 1. Data: 2003-10-03 10:54:08
    Temat: usługowe prowadzenie ksiąg
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    Czy ktos sie orientuje czy praktyka w ksiegowosci potrzebna do zdobycia
    pozolenia na prowadzenie ksiag rachunkowych musi byc udokumentowana w jakis
    inny sposob niz swiadectwo pracy lub zaswiadczenie? Chodzi mi o to czy
    praktyka na stanowisku ksiegowego prowadzacego tylko KPiR wystarczy czy musi
    to byc praktyka na stanowisku ksiegowego w firmie z pelna ksiegowoscia. W
    swiadectwie wpisane jest tylko stanowisko (np. ksiegowa), wiec czy potrzebny
    jest jakis opis czynnosci?
    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2003-10-03 12:27:13
    Temat: Re: usługowe prowadzenie ksišg
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Monika napisał:
> [...]
    > swiadectwie wpisane jest tylko stanowisko (np. ksiegowa), wiec czy potrzebny

    Ja swego czasu pytałam sie telefonicznie czy świadectwa wystarcza ale
    pani w ministerstwie powiedziała że to może byc za mało.
    Ostatecznie dołączyłam do tego zakres obowiązków (oficjalny, w starej
    firmie każdy miał taki, podpisany przez prezesa i trzymany w aktach
    osobowych ) i wystarczyło.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk