  • 1. Data: 2002-03-09 06:42:20
    Temat: ustawa z dnia 15 lutego
    Od: "Felix" <j...@w...pl>

    Czesc

    Kiedy zacznie obowiazywac zmiana ustawy o podatku od towarow i uslug oraz o
    podatku akcyzowym.
    Wiem ze dwa tygodnie po ogloszeniu , ale czy zostala juz ogloszona.

    Za odpowiedz z gory serdecznie dziekuje.

    Janusz

  • 2. Data: 2002-03-09 12:33:25
    Temat: Re: ustawa z dnia 15 lutego
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    podpisana przez Prezydenta RP 4 marca 2002 r.

  • 3. Data: 2002-03-09 14:52:13
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > podpisana przez Prezydenta RP 4 marca 2002 r.

    a przeczytałeś uważnie pytanie?
    było nie: "kiedy podpisana", a: "kiedy ogłoszona"...
    KTP

  • 4. Data: 2002-03-09 22:12:20
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | Wiem ze dwa tygodnie po ogloszeniu , ale czy zostala juz ogloszona.

    do DU 18 z 6.03.2002 włącznie - NIE

    pozdrawiam
    majura

  • 5. Data: 2002-03-10 10:33:14
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > a przeczytałeś uważnie pytanie?
    > było nie: "kiedy podpisana", a: "kiedy ogłoszona"...

    ktos, znajacy procedury legislacyjne, pewnie bedzie wiedzial ile
    zazwyczaj mija czasu od podpisania, do ogloszenia ...

  • 6. Data: 2002-03-12 13:46:02
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    Dz.U. 2002 nr 19 poz. 185

    Ustawa z dnia 15 lutego 2002 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i
    usług oraz o podatku akcyzowym, o zmianie ustawy o Policji oraz o
    zmianie ustawy - Kodeks wykroczeń.

    Status aktu prawnego: obowiązujący
    Data wydania: 2002.02.15
    Data wejścia w życie: 2002.03.26
    Data obowiązywania: 2002.03.26
    Organ wydający: SEJM
    Organ uprawniony: MIN. WŁAŚCIWY DS FINANSÓW PUBLICZNYCH
    Organ zobowiązany: MIN. WŁAŚCIWY DS WEWNĘTRZNYCH

    Akty zmienione: Dz.U. 1993 nr 11 poz. 50 2002.03.26
    Dz.U. 1990 nr 30 poz. 179 2002.09.12
    Dz.U. 1971 nr 12 poz. 114 2002.09.12